Корзина
14 отзывов
Мастер+ | Все что необходимо для ремонта бытовой техники
+380
67
431-84-31
+380
50
301-52-24
Правила работы нашего магазина

Правила работы нашего магазина

Правила работы нашего магазина

ПРАВИЛА ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ МАСТЕР+

1.      Інтернет-магазин МАСТЕР + діє відповідно до Положення про стандарти діяльності Громадської організації «Клуб споживачів «Мастер-Плюс», інтернет-магазину МАСТЕР+ та обслуговування споживачів (детальне ознайомлення за посиланням : master-plus.com.ua/faq/pravila-i-uslovija-registracii.html).

2.      Споживачем інтернет-магазину є фізична чи юридична особа, яка виявляє бажання оформити замовлення в інтернет-магазині.
Споживачі інтернет-магазину є членами ГО «Клуб споживачів «Мастер-Плюс», які поділяються на два види:
- тимчасові члени – споживачі, що зробили замовлення на сайті інтернет-магазину, стають членами ГО «Клуб споживачів «Мастер-Плюс» в момент початку оформлення замовлення (відкриття балансу по операції) та закінчують своє членство в момент завершення операції (закриття балансу), тобто повного взаєморозрахунку між сторонами*;
постійні члени – фізичні особи або фізичні особи-підприємці, що написали заяву на членство в ГО «Клуб споживачів «Мастер-Плюс».

* відмова споживача від замовлення на будь-якому етапі проходження операції автоматично перериває тимчасове членство у Мастер-Плюс такого споживача (часткова відмова споживача від замовлення (наприклад, відмова від однієї з позицій замовлення) не несе за собою такого наслідку, як автоматичне переривання тимчасового членства)

3. Споживачі інтернет-магазину, що не виявляють бажання оформлювати замовлення на сайті, а бажають зробити таке замовлення телефоном, уповноважують тим самим співробітника інтернет-магазину (уповноваженого представника Мастер-Плюс) на оформлення замовлення на себе.

Споживачі інтернет-магазину поділяються загалом на дві категорії:
- споживач одноразового замовлення;
- споживач-майстер (постійний споживач з багаторазовими замовленнями).

Для споживача-майстра в інтернет-магазині діють особливі умови замовлення продукції, які обумовлюються окремо із уповноваженим представником Мастер-Плюс або із співробітниками інтернет-магазину.

Мастер-Плюс є представником всіх загалом та кожного окремого свого члена перед третіми особами.

4.      З метою оптимізації та удосконалення процесів передачі продукції споживачеві Мастер-Плюс слідкує за дотриманням стандартів, у разі необхідності документально фіксує окремі етапи процесу та результати взаємовідносин сторін. Але обслуговування, придбання товарів та послуг, та їх оплата проводяться між членами Мастер-Плюс та уповноваженими представниками Мастер-Плюс безпосередньо згідно з цими стандартами та домовленістю сторін.

5.      Знижки від заявленої вартості продукції, що зазначена на сайті інтернет-магазину встановлюються за згодою сторін (між окремим споживачем та уповноваженим представником Мастер-Плюс).

6.      Інтернет-магазин залишає за собою право не обслуговувати деяких споживачів на власний розсуд.

7.      Споживач приймає продукцію за якістю на протязі 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання товару, залишивши на цей час за такий товар його залогову вартість, яка належить споживачу и являється грошовим завдатком за отриману продукцію, цей завдаток забезпечує виконання обов’язків споживачів у разі, якщо ними не повернуто продукцію на протязі 14 діб, чи повинен бути повернутий за першою вимогою, на випадок повернення продукції, яка не пройшла прийом з якості у вищезазначений термін. Сума завдатку включає залогову вартість отриманої споживачем продукції та послуг, що супроводжують організацію та координацію цих процесів.

8.      Залогові грошові кошти, що передаються споживачами, в момент їх внесення не є оплатою продукції або послуг щодо представлення та передачі такої продукції споживачеві, це є гарантією виконання наступних зобов’язань щодо оплати такої продукції та послуг, які супроводжують процеси пошуку, придбання, доставки, розміщення та зберігання товару, який отримує споживач.

9.      Залогові кошти набувають безповоротно статусу доходу постачальників продукції та виконавців всіх супутніх послуг у разі, якщо на протязі 14-денного терміну членом Мастер-Плюс не було ініційовано процедури повернення продукції, отриманих ним в момент внесення залогової вартості.

10.  Споживач має отримати замовлену продукцію на протязі 5 (п'яти) днів з моменту надходження останньої до офісу компанії-перевізника. В протилежному випадку не отримана споживачем продукція автоматично повертається до інтернет-магазину, а замовлення анулюється, всі нюанси обумовлюються окремо.

11.   Споживач може за бажанням отримувати разом з замовленою продукцією акт прийому-передачі на таку продукцію. Такий акт надається тільки за окремою вимогою Споживача, про що останній самостійно зазначає в момент оформлення замовлення.

12.  Споживач інтернет-магазину Мастер + здійснює своє замовлення на умовах договору доручення (глава 68 Цивільного кодексу України). У разі, якщо споживачеві необхідні документи на передачу продукції, такі документи надаються лише на вимогу споживача у роздрукованому вигляді. Оскільки ГО «Клуб споживачів «Мастер-Плюс» виконує доручення споживача, та відповідно має право виконувати доручення за допомогою третіх осіб, вищезазначені документи зазначають саме третю особу, як особу що передала продукцію. ГО «Клуб споживачів «Мастер-Плюс» є лише посередником між споживачами інтернет-магазину Мастер + та третіми особами,за допомогою яких виконується доручення споживача.

13.  Споживач може замовити унікальну малоліквідну продукцію. У цьому випадку така позиція замовляється на умовах попередньої оплати у розмірі 30% від вартості такої продукції.

14.  Мастер + лише організовує всі процеси щодо замовлення та передачі продукції Споживачеві, тому у випадку замовлення унікальної малоліквідної позиції строки її очікування та доставки Споживачеві обумовлюються окремо.

15.  Мастер + не може повністю гарантувати виконання обумовлених строків очікування малоліквідної продукції. У разі, якщо обумовлений строк очікування збільшився на два та більше тижня, Споживач має право на повернення попередньої оплати за таку позицію або має право підтвердити подальше очікування товару.

16.  У разі, якщо надійшов товар, який є офіційно взаємозамінним із замовленою малоліквідною позицією, і це має офіційне підтвердження від виробника, то Споживач не має права відмовитись від такої продукції, посилаючись на невідповідність за кольором або зовнішнім виглядом. Доказом офіційної взаємозамінності є як роздрукована документація від виробника, так і скріншот офіційного сайту виробника, на якому зазначена вся необхідна інформація.

17.  Залогова вартість по факту прибуття унікальної позиції може змінитися. У разі недосягнення згоди із Споживачем щодо вартості, Споживачеві повертається попередня оплата за таку продукцію.

18.  Інтернет-магазин гарантує відповідність поставленої продукції заявленій специфікації. У зв'язку з тим, що продукція інтернет-магазину не є продукцією готовою до експлуатації, інтернет-магазин не надає жодних гарантій.
Споживач може відмовитись від отримання продукції у будь-який момент до моменту її відправки.
Споживач може повернути товар,якщо при отриманні останнього було виявлено,що він неналежної якості. Для цього споживач має перевіряти продукцію в момент отримання в офісі транспортної компанії. Такий товар буде прийнятий інтернет-магазином, якщо не буде виявлено слідів експлуатації та установки товару. У разі,якщо споживач не перевірив якість та комплектність продукції в офісі транспортної компанії на момент отримання, жодні претензії не приймаються.

19.  Споживач може повернути товар належної якості у разі, якщо збережена цілісність упаковки, ярликів та пломб, збережений товарний вигляд товару. У цьому разі, співробітниками інтернет-магазину проводиться огляд такої продукції, і якщо не виявлено слідів експлуатації товару, повернення товару відбувається. Строк для такого повернення складає 14 (чотирнадцять) календарних днів з моменту отримання споживачем продукції в офісі транспортної компанії. У цьому разі споживач заповнює відповідно заяву на сайті інтернет-магазину, із зазначенням дати складання заяви. При цьому таку заяву споживач має надіслати за власним підписом до офісу Мастер-Плюс.

20.  Гарантійний термін не розповсюджується на товар, що замовляється споживачем індивідуально. Індивідуальне замовлення унікального малоліквідного товару зазвичай відбувається у разі, коли такий товар є непопулярнім. Таке замовлення відбувається на умовах попередньої оплати та без можливості повернення такого товару.

21.  Повернення грошових коштів  Споживачеві відбувається виключно на його банківські реквізити або шляхом поповнення мобільного номеру телефону на сайті інтернет-магазину за заявою Споживача.