Продавець Мастер+ розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
588 відгуків
Майстер+ | Все, що необхідно для ремонту побутової техніки
+380 (67) 431-84-31
+380 (50) 301-52-24

Правила роботи нашого магазину

Правила роботи нашого магазину

ПРАВИЛА ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ МАЙСТЕР+

1. Інтернет-магазин МАЙСТЕР + діє відповідно до Положення про стандарти діяльності Громадської організації «Клуб споживачів «Майстер-Плюс», інтернет-магазину МАЙСТЕР+ та обслуговування споживачів (детальніше-ознайомлення за посиланням : master-plus.com.ua/faq/pravila-i-uslovija-registracii.html).

2. Споживачем інтернет-магазину є фізична чи юридична особа, яка виявляє бажання оформити замовлення в інтернет-магазині.
Споживачі інтернет-магазину є членами ГО «Клуб споживачів «Майстер-Плюс», які поділяються на два види:

  • тимчасові члени – споживачі, що нікого замовлення на сайті інтернет-магазину, стають членами ГО «Клуб споживачів «Майстер-Плюс» в момент початку оформлення замовлення (відкриття балансу за операції) та закінчують своє членство в момент завершення операції (закриття балансу), тобто повного взаєморозрахунку між сторонами*;
  • постійні члени – фізичні особи або фізичні особи-підприємці, що написали заяву на членство в ГО «Клуб споживачів «Майстер Плюс».

* відмова споживача від замовлення на будь-якому етапі проходження операції автоматично перериває тимчасове членство у Майстер-Плюс такого споживача (часткова відмова споживача від замовлення (наприклад, відмова від однієї з позицій замовлення) не несе за собою такого наслідку, як автоматичне переривання тимчасового членства)

3. Споживачі інтернет-магазину, що не виявляють бажання оформлювати замовлення на сайті, а бажають зробити таке замовлення телефоном, уповноважують тім самим співробітника інтернет-магазину (уповноваженого представника Майстер-Плюс) на оформлення замовлення на собі.

Споживачі інтернет-магазину загалом поділяються на дві категорії:

  • споживач одноразового замовлення;
  • споживач-майстер (постійний споживач з багаторазовими замовленнями).

Для споживача-майстра в інтернет-магазині діють особливі умови замовлення продукції, які обумовлюються окремо із уповноваженим представником Майстер-Плюс або із співробітниками інтернет-магазину.

Майстер-Плюс є представником всіх загалом та кожного окремого свого члена перед третіми особами.

4. З метою оптимізації та удосконалення процесів передачі продукції споживачеві Майстер-Плюс слідкує за дотриманням стандартів, у разі необхідності документально фіксує окремі етапи процесу та результати взаємовідносин сторін. Альо обслуговування, придбання товарів та послуг, та їх оплата проводяться між членами Майстер-Плюс та уповноваженими представниками Майстер-Плюс безпосередньо згідно з цими стандартами та домовленістю сторін.

5. Знижки від заявленої вартості продукції, що зазначена на сайті інтернет-магазину встановлюються за згодою сторін (між окремим споживачем та уповноваженим представником Майстер-Плюс).

6. Інтернет-магазин залишає за собою право не обслуговувати деяких споживачів на власний розсуд.

7. Споживач приймає продукцію за якістю на протязі 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання товару, залишивши на цею годину за такий товар його залогову вартість, яка належить споживачу та являється грошовим завдатком за отриману продукцію, цей завдаток забезпечує виконання обов'язків споживачів у разі, якщо ними не повернуто продукцію на протязі 14 діб, чи повинен бути повернутий за першою вимогою, на випадок повернення продукції, яка не пройшла прийом з якості у вищезазначений термін. Сума завдатку включає залогову вартість отріманої споживачем продукції та послуг, що супроводжують організацію та координацію цих процесів.

8. Залогові грошові кошти, що передаються споживачами, в момент їх внесення не є оплатою продукції або послуг щодо представлення та передачі такої продукції споживачеві, це є гарантією виконання наступних зобов'язань щодо оплати такої продукції та послуг, які супроводжують процеси пошуку, придбання, доставки, розміщення та зберігання товару, який отримує споживач.

9. Залогові кошти набувають безповоротньо статусу доходу постачальників продукції та виконавців всіх супутніх послуг у разі, якщо на протязі 14-денного терміну членом Майстер-Плюс не було ініційовано процедури повернення продукції, отриманих ним в момент внесення залогової вартості.

10. Споживач має отримати замовлену продукцію на протязі 5 (п'яти) днів з моменту надходження останньої до офісу компанії-перевізника. У протилежному випадку не отримана споживачем продукція автоматично повертається до інтернет-магазину, а замовлення анулюється, всі нюанси обумовлюються окремо.

11. Споживач може за бажанням отримувати разом з замовленою продукцією акт прийому-передачі на таку продукцію. Такий акт надається тільки за окремою вимогою Споживача, про що останній самостійно зазначає в момент оформлення замовлення.

12. Споживач інтернет-магазину Майстер + здійснює своє замовлення на умовах договору доручення (глава 68 Цивільного кодексу України). У разі, якщо споживачеві необхідні документи на передачу продукції, такі документи надаються лише на вимогу споживача у роздрукованому вигляді. Оскільки ГО «Клуб споживачів «Майстер-Плюс» виконує доручення споживача, та відповідно має право виконувати доручення за допомогою третіх осіб, вищезазначені документи зазначають саме третю особу, як особу що передала продукцію. ГО «Клуб споживачів «Майстер Плюс» є лише посередником між споживачами інтернет-магазину Майстер + та третіми особами,за допомогою яких виконується доручення споживача.

13. Споживач може замовити унікальну малоліквідну продукцію. У цьому випадку така позиція замовляється на умовах попередньої оплати у розмірі 30% від вартості такої продукції.

14. Майстер + ліше організовує всі процеси щодо замовлення та передачі продукції Споживачеві, тому у випадку замовлення унікальної малоліквідної позиції рядка її очікування та доставки Споживачеві обумовлюються окремо.

15. Майстер + не може повністю гарантувати виконання обумовлених строків очікування малоліквідної продукції. У разі, якщо обумовлений рядків очікування збільшився на два та більше тижня, Споживач має право на повернення попередньої оплати за таку позицію або має право підтвердити подалі очікування товару.

16. У разі, якщо надійшов товар, який є офіційно взаємозамінним із замовленою малоліквідною позицією, і це має офіційне підтвердження від виробника, то Споживач не має права відмовитись від такої продукції, посилаючись на невідповідність за кольором або зовнішнім поглядом. Доказом офіційної взаємозамінності є як роздрукована документація від виробника, так і скріншот офіційного сайту виробника, на якому зазначена вся необхідна інформація.

17. Залогова вартість за фактом прибуття унікальної позиції може змінитися. У разі недосягнення згоди із Споживачем щодо вартості, Споживачеві повертається попередня оплата за таку продукцію.

18. Інтернет-магазин гарантує відповідність поставленої продукції заявленій специфікації. У зв'язку з тім, що продукція інтернет-магазину не є продукцією готовою до експлуатації, інтернет-магазин не надає жодних гарантій.
Споживач може відмовитись від отримання продукції у будь-який момент до моменту її відправки.
Споживач може повернути товар,якщо при отриманні останнього було виявлено,що він неналежної якості. Для цього споживач має перевіряти продукцію в момент отримання в офісі транспортної компанії. Такий товар буде прийнятий інтернет-магазином, якщо не буде виявлено слідів експлуатації та установки товару. У разі,якщо споживач не перевірив якість та комплектність продукції в офісі транспортної компанії на момент отримання, жодні претензії не приймаються.

19. Споживач може повернути товар належної якості у разі, якщо збережена цілісність упаковки, ярликів та пломб, збережений товарний вигляд товару. У цьому разі, співробітниками інтернет-магазину проводиться огляд такої продукції, і якщо не виявлено слідів експлуатації товару, повернення товару відбувається. Строк для такого повернення складає 14 (чотирнадцять) календарних днів з моменту отримання споживачем продукції в офісі транспортної компанії. У цьому разі споживач заповнює відповідно заяву на сайті інтернет-магазину, із зазначенням дати складання заяви. При цьому таку заяву споживач має надіслати за власним підписом до офісу Майстер-Плюс.

20. Гарантійний термін не розповсюджується на товар, що замовляється споживачем індивідуально. Індивідуальне замовлення унікального малоліквідного товару зазвичай відбувається у разі, коли такий товар є непопулярнім. Таке замовлення відбувається на умовах попередньої оплати та без можливості повернення такого товару.

21. Повернення грошових коштів Споживачеві відбувається виключно на його банківські реквізити або шляхом поповнення мобільного номеру телефону на сайті інтернет-магазину за заявою Споживача.

Інші статті
  • Як працює система аквастоп у посудомийній машині
    Як працює система аквастоп у посудомийній машині
    Посудомийна машина відноситься до великогабаритних побутових приладів, які працюють за рахунок надходження до них води. Такий прилад не застрахований від можливих збоїв у своїй роботі і має бути захищений від протікання, щоб уникнути непередбачених ситуацій.
    Повна версія статті
  • Мікрохвильова піч погано гріє
    Мікрохвильова піч погано гріє
    Мікрохвильова піч – це популярний побутовий прилад серед користувачів, який використовується для розігріву їжі. Якщо такий пристрій дає збій, це завжди порушать наше звичне побутове життя. Досить часто можуть статися такі несправності, коли мікрохвильова піч погано гріє. Відбуватися це може з різних причин і ви повинні їх вміти розпізнавати.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner