Умови повернення або обміну товару
Термін протягом якого можна повернути або обміняти товар:
· 14 днів рахуючи з наступного дня від отримання товару.
· У деяких випадках (індивідуально) ми розглядаємо варіанти повернення або обміну товару пізніше ніж 14 днів.
Який товар не підлягає поверненню чи обміну:
· Використаний товар.
· Товар, який втратив свій товарний вигляд, чи споживчі властивості.
· Товар, на якому пошкоджено пломби, ярлики, або оригінальна упаковка.
· Товар, який привозився на замовлення для конкретного клієнта.
· Товари, які не підлягають поверненню згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»
Хто оплачує транспортні витрати, пов'язані з поверненням або обміном товару:
· Якщо товар не підійшов внаслідок помилки співробітників компанії Майстер Плюс – транспортні витрати на повернення оплачуються нами.
· У разі, якщо товар не підійшов не з вини співробітників нашої компанії - повернення товару оплачує покупець.
Як повернути товар:
· В обов'язковому порядку спочатку необхідно узгодити повернення зі співробітниками компанії Майстер Плюс. Це можна зробити будь-яким зручним для Вас каналом зв'язку.
· Надіслати товар за зворотною адресою, яка була вказана на посилці. Якщо у Вас не збереглася зворотна адреса – її можна уточнити у наших співробітників. Або повернути Новою Поштою на адресу:
селище Копайгород, Вінницька обл. Відділення Нової Пошти №1, Хатунцев Володимир, 098 000-86-86
· Посилка не повинна бути відправлена післяплатою. Інакше ми не зможемо її отримати.
· Після відправки посилки необхідно повідомити нам номер декларації, щоб ми могли відстежити і отримати Ваше повернення.
Як повернути гроші за повернутий товар:
· Повернення коштів узгоджується на етапі узгодження повернення.
· Кошти повертаються різними способами, залежно від способу, яким вони були внесені.
· Кошти не повертаються післяплатою.